söndag 28 juni 2026

Öresund

I natt passerade vi Helsingborg och på morgonen Falsterbo Rev. 
Lugn natt men när skepparn rullade ut lite av storen nu på morgonen kom det åskskurar och vind på upp till 32 kn i byarna - rullade in lite. 
Nu ska vi bara komma ut ur rondellen innan vi kan gira mer österut.
Allt väl ombord




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.