lördag 27 juni 2026

Dags igen

Efter lång tystnad har vi nu äntligen börjat segla på riktigt. 
Sjösättning i april och en tur till Smögen så här långt - men nu är det Nynäshamn nästa.

Äldsta barnbarnen med en kompis mönstrade på igår och efter bunkring på Mossholmen är vi nu på väg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.