Vinden kunde varit bättre riktning på men humöret och vädret för övrigt är på topp.
Charlotte av Skärhamn är en Hallberg Rassy 62 byggd 2005. Sommaren 2015, den första i vår ägo, blev en fantastisk sommar med mycket segling och många nya lärdomar. Nu ser vi fram mot många dagar tillsammans.
lördag 27 juni 2026
Kortspel utanför Onsala
Nytt spel som skepparn inte lärt sig än. Vår nya överstyrman navigerar och identifierar fartyg runtomkring oss.
Dags igen
Efter lång tystnad har vi nu äntligen börjat segla på riktigt.
Sjösättning i april och en tur till Smögen så här långt - men nu är det Nynäshamn nästa.
Äldsta barnbarnen med en kompis mönstrade på igår och efter bunkring på Mossholmen är vi nu på väg.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)